Organizační opatření k odchodům a převodům na Závodu Útlum – Jih k 30.6.2017
TOO na přechod zaměstnanců Závodu Útlum - Jih na DZ 2
Stěhování zaměstnanců se uskuteční dne 30. 6. 2017 v průběhu 1. směny. Přesun pracovníků bude probíhat vlastními automobily.
Výměna prádla bude zajištěna každý den před 1. a po 1. směně.
Po příchodu na směnu dne 30. 6. 2017 si každý pracovník sbalí své osobní věci ( fáračky, přilbu, pracovní obuv, ochranné pomůcky, 2 visací zámky apod. ) do předem nafasovaných papírových pytlů. U vedoucího úseku si vyzvedne převodový list ( možno od 15. 6. 2017 ). Osobní svítidla a sebezáchranné přístroje si zaměstnanci s sebou neberou- budou připraveny na DZ 2. ASEP karta bude platná i pro nový důlní závod ( pouze se přečipuje na známkovně DZ 2 ).
Převodový list – potvrdit u směnmistra na lok.Staříč, dále na odborové organizaci na lokalitě Staříč ( finanční vyrovnání ). Vyřízení formalit na odborové organizaci lze provést již v předstihu ( převodový list s sebou ).
Po příjezdu na DZ 2 se pracovníci ubytují v koupelnách dle určených lokalit a karty ASEP odevzdají do známkovny k přečipování – následně budou vráceny zpět. Každému zaměstnanci bude přiděleno nové číslo známky. Po ubytování bude probíhat na DZ 2 – lokalita Jih i Sever cca 2-hodinové školení, zaměřené na problematiku důlních otřesů.
Dne 30. 6. 2017 budou mít všichni přecházející zaměstnanci evidován paragraf na stěhování na DZ 3 - zajistí směnmistr.
Od 1. 7. 2017, nastupují zaměstnanci do práce dle stanovených kalendářů na svých nových úsecích na DZ 2. Na první směně proběhne seznámení s provozní dokumentací, havarijním plánem a fyzické profárání útěkových cest.
Kontaktní osoby na DZ 2:
Lokalita Sever: Ing.Vladimír Polášek, ved.provozu dopravy, tel. 834/1530
Lokalita Jih: Ing.Peter Laco, směnmistr, tel.834/2430
Zpracoval: Ing. Lepík
Ve Staříči, dne 7. 6. 2017
TOO k odchodům zaměstnanců dne 30.6.2017
na Závodě Útlum-Jih
1, Všichni zaměstnanci si vyzvednou „Výstupní list“ u svého nadřízeného ( vedoucího úseku ), případné nejasnosti řešit u směnmistra .
2, Na druhé straně Výstupního listu vyplnit kontaktní údaje.
3, Doporučený ( nejrychlejší ) postup při potvrzování výstupního listu při ukončení pracovního poměru.
- Výdej prádla St2 přízemí nebo St3přízemí
- Důlní sklad, výdej OOP St2 5.patro nebo St3 5.patro
- Koupelna St2 2.patro nebo St3 3.p.
- Lampovna St2 nebo St3
- Směnmistr St2 přízemí
- Odborová organizace St2 1.patro
- Známkovna St2 přízemí
- Protiprašná evidence známkovna
- Mzdová účtárna St2 4.patro
- Přijímací kancelář St2 1.patro, dveře č.105 ( odevzdání výstupního listu - paní
Citnarová )
4, Dne 30.6.2017 budou výdejny prádla otevřeny před a na konci 1. směny. Prádlo lze vrátit 29.6. po směně.
5, Potvrzení „Výstupního listu“ u směnmistra až po vrácení prádla, potvrzení z důlního skladu a vyprázdnění šatních skříněk ( hákoviště ).
Potvrzení „Výstupního listu“ ve známkovně až po vyřazení z evidence v lampovně.
6, V předstihu lze vyřídit potvrzení na „Výstupním listu „ - odborovou organizaci a protiprašnou evidenci.
7, Výstupní formality lze vyřizovat již po odpracování poslední směny.
8, Pracovníci ubytovaní na St2 v koupelnách č.2 a 3 (přízemí naproti výdejny prádla) a na St 3 ve 3.patře, vrátí klíče od koupelny u směnmistra.
směnmistr